Ga naar Adeko Promotional Products
Adeko Promotional Products

Adeko is sinds 1994 actief in de promotionele branche. Je kunt bij ons terecht voor alle promotieartikelen zoals bijvoorbeeld bedrijfs- en promotiekleding, relatiegeschenken, premiums en zelfs voor je drukwerk. Kortom, voor alles waar een logo op moet, is Adeko jouw partner!

Nieuws

Google Material Design

Er is altijd al een standaard geweest voor webdesign. In het prille begin hing dit voornamelijk af van het beperkt aantal mogelijkheden die developers tot hun beschikking hadden. Tegenwoordig is de enige limiet waar we tegenaan kunnen lopen onze vindingrijkheid. Maar tot een uniek concept komen hoeft niet te betekenen…

Font Awesome

Wat is het? De naam zegt het eigenlijk al. Font Awesome is een font, maar niet zomaar een font. Het laat namelijk geen tekst zien, maar symbolen. Symbolen die bijvoorbeeld menu-items kunnen vervangen of informatie toevoegen aan bepaalde content. Compatibiliteit Font Awesome werkt met elke browser, de symbolen kunnen veranderd…

Big Data

Wat is Big Data? Het is een concept waar veelal onduidelijkheid over is. Om wat voor data gaat het? En wanneer komt het woord ‘Big’ tot zijn recht? Big Data staat voor het analyseren en verwerken van een bepaalde hoeveelheid ongestructureerde data. Dit geld voor data in verschillende vormen en…

De eerste website bestaat 25 jaar

De grondlegger van het internet, Tim Berners-Lee, maakte 25 jaar geleden de eerste website. In de tijd dat hij bij CERN werkte in 1980 kwam hij met het concept van hypertext, een systeem om grote hoeveelheden tekst op een computerscherm te laten zien en volledig toegankelijk te maken door middel…

Referrer spam

Wat is het en hoe werkt het? Referrer spam wordt veroorzaakt door bots die je website bezoeken. Bots doen zich voor als normale bezoekers en verwijzen naar een bepaalde website die ze willen promoten. Dit schaadt een website zelf niet, maar heeft tot gevolg dat bepaalde informatie over de bezochte…

Robot Orderpicking

Steeds meer mensen winkelen online. De magazijnen waar producten klaar liggen om verstuurd te worden moeten aanpoten om het aantal bestellingen op een efficiënte manier bij te houden. Een goed voorbeeld hiervan is Amazon, waar een aantal van 426 producten per seconde werd besteld tijdens Black Friday in 2013. Mensen…